רח' הירדן 91, רמת גן

יישור שיניים לילדים

יישור שיניים לילדים

כשילדכם הגיע לגיל שבע, כדאי לקחת אותו לבדיקה ראשונה אצל אורתודונט. ילדכם הגיע לשלב "המשנן המעורב המוקדם", השלב בו המשנן הקבוע התחלף לאחר המשנן הנשיר.

מה עושים בבדיקה הראשונה?

בודקים את מהלך בקיעת השיניים הקבועות, בודקים את התפתחות הלסתות, ומזהים מקרים בהם ניתן לסייע במניעה של התפתחות בעיות אורתודונטיות בהמשך.

לעיתים המסקנה היא שאין ברירה וחייבים לבצע טיפול יישור שיניים לילדים, אך במקרים מסוג זה, עדיף כמובן להקדים תרופה למכה, שכן בגיל מאוחר יותר, הטיפול יהיה מורכב ויקר יותר.

מדוע כדאי לבצע התערבות מוקדמת?

הדבר יכול להפחית את הסיכון לכליאת שיניים, להפחית את הסיכון לחבלה ופגיעה בשיניים קדמיות בולטות.

התערבות מוקדמת (במסגרת טיפול יישור שיניים לילדים) יכולה למנוע גדילה אסימטרית של הלסת התחתונה, ולשפר את היחס בין הלסתות.

כשילד בן 7 פוגש אורתודונט, הדבר ישפיע על הרגליו, דבר אשר ישפיע באופן תקין על בקיעת השיניים, התפתחות הלסתות ומבנה הפנים.

טיפול אורתודונטי (יישור שיניים לילדים) בשני שלבים

אנו ממליצים על חלוקת הטיפול האורתודונטי הראשון לילד, לשני שלבים.

בשלב הראשון, יגיע הילד לאורתודנט בשלב המשנן המעורב המוקדם, בכדי להקדים תרופה למכה ולראות כעת בעיות שיכולות להתפתח בעתיד, בעיות שיכולות לדרוש טיפול מורכב יותר.

בשלב זה, עת הגדילה בעיצומה, ניתן לטפל בבעיות מסוימות טוב יותר מאשר בהמשך, שידרוש ככל הנראה טיפול כירורגי. בשלב הראשון, מדובר בטיפול קצר יחסית אשר מלווה במעקב ושמירה על התוצאה.

בשלב השני, יגיע הילד לאורתודונט לקראת סיום החלפת המשנן המעורב המוקדם, במשנן הקבוע. בשלב זה, ניתן יהיה ליישר את השיניים הקבועות, במידת הצורך.

שיטות נפוצות ליישור שיניים

ישנם אנשים אשר מתביישים בעובדה שהם צריכים ללכת עם גשר בשיניים, ולכן, בדיוק בגלל הסיבה הזאת, ישנן שיטות מגוונות ליישור שיניים, אשר ניתנות לביצוע מבלי לראות את הגשר בשיניים.

יישור שיניים פנימי (לינגואלי) בלתי נראה

ביישור שיניים הקלאסי שאנחנו מכירים מודבקים סמכים מתכתיים על השיניים בחלקן החיצוני של השיניים.

כיום פותחו שיטות מגוונות המאפשרות להדביק את הסמך בחלקה הפנימי של השן ובכך לא ניתן לזהות שישנו גשר בשיניים.

החסרונות ביישור שיניים פנימי בלתי נראה הוא הקושי לשמור על ההיגיינה ולכן נדרשת הקפדה גבוהה מאוד שיטה זו מותאמת גם למבוגרים וגם לילדים.

יישור שיניים שקוף

שיטה נוספת ליישור שיניים היא שיטת האינויזליין, כל מי שנרתע מהרעיון של הדבקת סמכים על השיניים יכול להיעזר בשיטה זו – שיטה זו מתבצעת באמצעות קשתיות שקופות המונחות על השיניים ומפעילות כוחות בכיוונים שונים להזזת השיניים.

מדוע אנו ממליצים על טיפול אורתודנטי מוקדם?

טיפול אורתודונטי מוקדם (יישור שיניים לילדים), ללא ספק מיטיב עם ילדכן משתי סיבות. הראשונה, היא סיבה תפקודית.

טיפול מוקדם מאפשר לעיסה טובה יותר. השנייה היא סיבה אסתטית, אשר מטרתה לשפר את הביטחון העצמי של הילד, ולהפחית את הסיכון שהשיניים הקדמיות הבולטות תיחבלנה.

קל יותר להרכיב מכשירים אורתודונטיים לילדים צעירים, והתוצאות ללא ספק מוכיחות כי טיפול מוקדם ימנע בעיות מסובכות יותר בעתיד.

במרכז הרב תחומי לרפואת שיניים אנו מבצעים טיפולים ליישור שיניים, עם טובי המומחים בארץ.

יישור שיניים לילדים במרכז

זה מרפאת המומחים ברמת גן

כיום קיימת מודעות גבוהה בכל מה שקשור לטיפולים של יישור שיניים לילדים במרכז. עם השנים הבינו כי ככל שנקדים לבדוק ובמקרה הצורך גם להתערב – ניתן יהיה להשיג את התוצאות הטובות ביותר וברמה הגבוהה ביותר. יישור שיניים לילדים במרכז- זה רק במרפאת המומחים ברמת גן. התוצאות הטובות, המושלמות והישרות ביותר!

כאשר הילד מגיע לגיל שבע כדאי מאד לפנות אתו לבדיקה ראשונה אצל אורתודנט. בשלב זה מתחלפות שיני החלב לשיניים הקבועות וכבר אז ניתן להתחיל לעקוב ולבדוק את מבנה הלסתות ולאתר ליקויים שונים אם הם קיימים. כך אפשר למנוע התפתחות של בעיות אורתודנטיות בהמשך. כבר בשלב הזה ניתן להתחיל לתקן ולבצע יישור שיניים לילדים במרכז.

יישור שיניים לילדים בתל אביב – כדי לפתור את הבעיות בתחילת הדרך

כאשר אתם פונים עם הילדים הצעירים בשלב המוקדם יחסית של בקיעת שיני הבשר – ניתן למעשה לזהות מראש בעיות של שיניים כלואות ולאפשר להם את הבקיעה הנכונה. ניתן גם למנוע את הגדילה האי סימטרית אם היא מזוהה – של הלסתות ובכך לשפר את היחס שבין שתי הלסתות.

יישור שיניים לינגואלי בתל אביב – יישור שיניים בלתי נראה

כאשר הילד מגיע לגילאי העשרה, ניתן להתחיל לטפל באמצעים המקובלים ליישור שיניים. יש כאלה הרואים בסמכים המתכתיים שמוצמדים אל השיניים – סוג של תכשיט  והם די גאים בו. אך מנגד יש כאלה שלא רוצים שייראו כלל את הסמכים הללו. עבורם ישנה האפשרות של  יישור שיניים לינגואלי בתל אביב. זוהי בעצם שיטה אשר בה מודבקים הסמכים המתכתיים בחלק הפנימי של השן כך  שהוא בלתי נראה לעין.

יישור שיניים למבוגרים במרכז

במרפאת השיניים ברמת גן ABC DENT מציעים את כל טיפולי השיניים כולל יישור שיניים לילדים במרכז על ידי מיטב המומחים בתחום. אך גם ילדים שכבר עברו לכאורה את הגיל של יישור שיניים, עדיין יכולים ליהנות מטיפול מושלם. המרפאה מציעה בין השאר גם את השירות של יישור שיניים למבוגרים במרכז, ממש כמו יישור שיניים לילדים בתל אביב, כאשר התוצאות המושלמות מדברות בעד עצמן. כי אנחנו מאמינים שכשמדובר ביישור שיניים – אף פעם לא מאוחר.

Translate »