רח' הירדן 91, רמת גן

מומחה פה ולסת

מומחה פה ולסת – להגיע לתוצאות הטובות ביותר

כמעט בכל תחום בחיים בו אנו זקוקים למענה מקצועי, ובכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, נעדיף להתייעץ עם מומחה. כך גם הדבר כאשר מדובר בפנייה אל מומחה באחד מתחומי רפואת השיניים, כמו למשל מומחה פה ולסת. אנו רוצים להיות בטוחים שאנו בידיים אמינות וטובות, של רופא שיניים מומחה אשר מיומן בביצוע מגוון של טיפולים ושיש לו ניסיון מקצועי עשיר.

אנו במרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ברמת גן מבינים את הצורך הזה, ועל כן אצלנו תוכלו למצוא תחת קורת גג מקצועית אחת – את המומחים הגדולים ביותר.

פניה אל מומחה פה ולסת 

מומחה פה ולסת הוא לא "רק" רופא שיניים, אלא רופא אשר מתמחה באופן מיוחד בכל התחומים הקשורים לפה וללסת, למבנה שלהם, לתפקוד שלהם ולבריאות שלהם.

מומחה פה ולסת עוסק לא רק בשיניים עצמן ובטיפול בהן, אלא במחלות שונות השייכות לחלל הפה, בפגמים במבנה הלסת וכן הלאה. תחומי המומחיות של כירורגיית פה ולסת מאפשרים לה לתת מענה מקיף ומקצועי הן בייעוץ והן בטיפול הלכה למעשה בפה ובלסת.

תפקידיו של מומחה פה ולסת

רופא מומחה פה ולסת מבצע את כל הסוגים של טיפולי השיניים במומחיות גדולה, תוך התחשבות במחלות רקע שונות אשר עלולות להשפיע על מצב השיניים וגם על אופן הטיפול, כמו סוכרת, מחלות לב, יתר לחץ דם, מחלות כליות ועוד.

מומחה לכירורגית פה ולסת יודע כיצד להתאים טיפולים ותוכניות טיפול לכל מטופל בפני עצמו, תוך התחשבות במגבלות הרפואיות של כל מטופל ומטופל. מומחה פה ולסת יכול לבצע טיפולי שיניים שונים בהרדמה מלאה – לילדים או לאוכלוסיות מיוחדות אשר זקוקות לכך.

טיפולים נוספים

מומחה לכירורגית פה ולסת מטפל גם במחלות פה שונות, כמו כיבים, אפטות, שלפוחיות בחניכיים, תחושות יובש בפה ועוד. מומחה לכירורגית פה ולסת מטפל גם בלסת עצמה, בבעיות כמו כרבים במפרקי הלסת, קשיי תנועה של הלסת, בעיות בשרירי הלסת וכדומה.

מומחה לכירורגית פה ולסת עוסק גם בגידולים בחלל הפה – שפירים וממאירים כאחד, ומבצע גם טיפולים מורכבים כמו השתלת עצם, השתלות שיניים וכן הלאה, וכן ניתוחים אשר מסייעים לטיפול אורתודונטי. מומחה לכירורגית פה ולסת יכול גם לתת מענה לאנשים שנפגעו בתאונות שונות, ואשר סובלים משברים בפנים וכדומה.

מרכז רב תחומי לרפואת שיניים ברמת גן

במרכז הרב תחומי לרפואת שיניים תוכלו להתייעץ עם רופא מומחה לכירורגית פה ולסת אשר ייתן לכם מענה לכל בעיה, כמו גם רופאי שיניים מומחים נוספים במגוון תחומים, על מנת שתוכלו לקבל מענה מקיף ומושלם.

Translate »